Zoho Desk


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1621 reseñas (4.5/5)
 

Zoho Desk is a cloud-based help desk solution from Zoho Corporation, catering to businesses of all sizes. Key features include management of customer support tickets, a customer support portal, contract management and report creation.

Zoho Desk collates interactions from various media (email, phone, chat, social media, a self-service portal, forums and forms) and presents them in one place. Tasks such as ticket assignment, service escalations, notification rules and time-based actions can be automated by setting workflow rules. The solution provides customizable and scheduled reports, happiness ratings and a graphical dashboard for analyzing customer satisfaction.

Integration with Zoho customer relationship management (CRM) facilitates feeding of customer information into tickets logged in Zoho Desk, which enables service agents to know more about the customers.

The solution also enables users to make custom changes, such as renaming tabs, adding new departments, customizing email templates, defining business hours and adding of help folders. Zoho Desk can also be integrated with clients’ in-house systems. 

 

Zoho Desk - Response time dashboard
 
  • Zoho Desk - Response time dashboard
    Response time dashboard
  • Zoho Desk - Team feed
    Team feed
  • Zoho Desk - Bandwidth monitoring
    Bandwidth monitoring
  • Zoho Desk - Ticket screen
    Ticket screen
  • Zoho Desk - Conversations
    Conversations
  • Zoho Desk - Countdown work mode
    Countdown work mode
Sistemas operativos compatibles:
Navegador web (independiente de SO)

1621 reseñas sobre Zoho Desk

 

Usuario verificado Especialidad: Tecnología y servicios de la información Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

18/6/2020

18/6/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Ayuda a nuestro trabajo

Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Puntos a favor

Con este programa pudimos organizarnos mejor en la atencion a nuestro clientes.

Puntos en contra

Que no tengan un centro de atención tanto en lo comercial, como en el soporte con habla hispana

Ariel A. Especialidad: Software informático Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

9/4/2020

9/4/2020

Fuente de la reseña: Capterra

El software es muy bueno, y se esta evaluando para poder seguir con la version paga de este servicio

Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

muy buena

Puntos a favor

que hasta ahora funciona y cumple con lo que promete

Puntos en contra

extrictamente nada, esta muy bueno, aunque la interfas de desk nesecita color

Peter F. Especialidad: Tecnología y servicios de la información Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

23/7/2019

23/7/2019

Fuente de la reseña: Capterra

Great on its own, OUTSTANDING when synced with Zoho CRM

Traducir a español
Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Puntos a favor

The integration with Zoho CRM is game-changing. It's so simple to set up and gives our Sales + Customer Service teams complete transparency into what the other is doing.

It's really intuitive — of all the Zoho apps, Desk is the best for ease-of-use and straightforward UI. I like it even more than Zendesk.

Powerful automation features.

Love the customer portal + knowledge base, we use it every day.

Nice little features like snippets or copy-pasting knowledge base articles mean that ticket response is a breeze.

Puntos en contra

Sometimes some of the default email templates can be a little bit funky, but that was an easy fix.

Gerard H. Especialidad: Telecomunicaciones Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

13/3/2020

13/3/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Zoho Desk for Small Business

Traducir a español
Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor

Have used a trial under a different company test name.
A really excellent product.
Still learning.

Puntos a favor

We have been using CRM for 7 years and needed more of a ticketing system instead.
While CRM is really good, the features of Support Contract, SLA and Ticket Status are really good.

Puntos en contra

Probably too many options available.
A lot of time spent so far just understanding the whole platform

Usuario verificado Especialidad: Servicios financieros Número de empleados:  2-10 empleados Número de empleados:  2-10 empleados

30/8/2020

30/8/2020

Fuente de la reseña: Capterra

Great value and support

Traducir a español
Facilidad de uso

 

Funcionalidad

 

Calidad del producto

 

Relación calidad-precio

 

Asistencia al cliente

 

Facilidad de uso
Facilidad de uso
Funcionalidad
Funcionalidad
Relación calidad-precio
Valor
Asistencia

Overall a great product, and fantastic value for money when used as part of Zoho One.

Puntos a favor

Support from Zoho is excellent. We are Zoho One customer, so we also use other Zoho products, hence the native integration is also nice. We also like the Blueprint feature, which is a visual process designer for business process automation.

Puntos en contra

We are limited to 20 Blueprints, regardless of how many users we have. Sync functionality to Zoho CRM has not been suitable for us, so we built our own sync service.